ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XLV

Скликання:

VII

Статус:

За основу і в цілому

Дата реєстрації:

03.10.2019

Дата прийняття:

11.10.2019 10:52:00

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ

ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

Про звернення Сокальської міської ради

СОКАЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
XLV сесія VIІ скликання
РІШЕННЯ
        
11.10.2019    м. Сокаль    №790
        
Про звернення Сокальської мiської ради        
    
Керуючись ст.ст. 140, 144 Конституцiї України, Законом України «Про мiсцеве самоврядування в Українi», враховуючи прийнятi заяви Львiвською обласною радою вiд 02 жовтня 2019 року, Сокальською районною радою від 03 жовтня 2019 року,  Сокальська мiська рада,- 

ВИРIШИЛА:

1. Затвердити  звернення  Сокальської мiської  ради:
    1.1. Щодо   недопущення капiтуляцiї України в росiйсько-українськiй вiйнi, що додається. 
    1.2. Щодо неприпустимостi вiдведення  сил i засобiв Збройних Сил України, iнших утворених вiдповiдно до законiв України вiйськових правоохоронних органiв спецiального призначення, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Нацiональної полiцiї України, розвiдувальних органiв України вiд меж тимчасово окупованих територiй у Донецькiй i Луганськiй областях, що додається,
    1.3. Щодо запровадження ринку землі в Україні, що додається. 
2. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну депутатську комiсiю з питань законності (Кіраль І.І.).
  



  Мiський голова                         В.КОНДРАТЮК


















ЗАТВЕРДЖЕНО
 рiшення  сесiї
Сокальської  мiської ради
вiд 11.10.2019№ 790

ЗВЕРНЕННЯ
Сокальської мiської ради
щодо недопущення капiтуляцiї України
в росiйсько-українськiй вiйнi

   Ми, депутати Сокальської мiської ради. заявляємо про те, що анонсованi               1 жовтня 2019 року Президентом України Володимиром Зеленським  намiри  з  реалiзацiї  так званої «формули Штайнмаєра» є, на нашу думку, неприхованою здачею нацiональних iнтересiв та початком капiтуляцiї України в росiйсько-українськiй вiйнi.  
Збройна агресiя Росiйської Федерацiї розпочалася з неоголошених i прихованих вторгнень на територiю України пiдроздiлiв збройних сил та iнших  силових  вiдомств  Росiйської  Федерацiї, а також шляхом органiзацiї та пiдтримки терористичної дiяльностi, що призвело до створення окупацiйних адмiнiстрацiй в  окремих районах Донецької i Луганської областей, в Автономнiй Республiцi Крим i мiстi Севастополi.
Незважаючи на те, що тимчасова окупацiя Росiйською Федерацiєю частини територiй України не надає Росiйськiй Федерацiї жодних територiальних  прав, а  дiяльнiсть  збройних   формувань Росiйської Федерацiї та окупацiйної адмiнiстрацiї Росiйської Федерацiї у Донецькiй i Луганськiй областях суперечить нормам мiжнародного права, Росiйська Федерацiя  як  держава-окупант  завжди прагнула  легiтимiзувати створенi нею в  окремих районах Донецької i Луганської областей незаконнi органи влади. 
    Унаслiдок реалiзацiї так званої «формули Штайнмаєра» Україна  отримає саме легiтимiзацiю та тривале консервування терористичних окупацiйних адмiнiстрацiй в окремих районах Донецької i Луганської областей через проведенi вибори. Пiзнiше плануватиметься номiнальне  «повернення»  вказаних  територiй  до  складу  України. Враховуючи поведiнку окупацiйних вiйськ та  дiї офiцiйного Кремля, немає жодних причин вважати, що вiдбудеться встановлення реального  контролю над усiєю дiлянкою українсько-росiйського кордону. 
У подальшому проведення наступних виборiв до українського парламенту на цих територiях остаточно закрiпить  присутнiсть представникiв терористичних окупацiйних адмiнiстрацiй у владi на нацiональному рiвнi. 
Усе вищевказане  стане можливим опiсля iмплементацiї нового законодавства про особливий статус та внесення змiн до Конституцiї України. 
У пiдсумку, разом  з  паралельним  послабленням  мiжнародних   санкцiй  щодо  Росiйської  Федерацiї,  це означатиме перемогу Росiї та поразку України. 
Ми, депутати Сокальської мiської ради, рiшуче заперечуємо спроби через  реалiзацiю  так   званої «формули Штайнмаєра»  розмiняти    перспективи  Української   державностi   на примарний мир цiною приниження   країною-агресором,  що  знову зробить   Україну частиною Росiї.
Вимагаємо вiд Президента України припинити практику прийняття доленосних для держави рiшень без урахування думки суспiльства та за його спиною. 
Пропонуємо керiвництву держави i провiдним полiтичним силам органiзувати Нацiональний круглий стiл для напрацювання  спiльної загальнодержавної  стратегiї  на  перемовинах щодо росiйської агресiї на Сходi України та долi тимчасово окупованих територiй.
Закликаємо всi патрiотичнi сили, представленi у Верховнiй Радi України,  заблокувати  ухвалення нової редакцiї та не допустити  продовження дiї Закону України «Про особливий порядок мiсцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей», вiдомий також як Закон про особливий  статус Донбасу.
Нi капiтуляцiї України!
Слава Українi!


Прийняте на черговiй сесiї 
Сокальської  мiської ради 
                                                                           сьомого скликання
                                                                                     вiд 11.10.2019№ 790

 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рiшення сесiї
Сокальської  мiської ради
 вiд 11.10.2019№ 790

ЗВЕРНЕННЯ
Сокальської мiської ради щодо неприпустимостi вiдведення сил i засобiв Збройних Сил України, iнших утворених вiдповiдно до законiв України вiйськових правоохоронних органiв спецiального призначення, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Нацiональної полiцiї України, розвiдувальних органiв України вiд меж тимчасово окупованих територiй у Донецькiй i Луганськiй областях

  Ми, депутати Сокальської мiської ради, заявляємо про неприпустимiсть проанонсованих 01.10.2019 року Президентом України Володимиром Зеленським заходiв з вiдведення сил i засобiв (особового складу та спецiалiстiв окремих пiдроздiлiв, вiйськових частин, зброї, бойової технiки, спецiальних i транспортних засобiв, засобiв зв’язку та телекомунiкацiй, матерiально-технiчних засобiв) Збройних Сил України, iнших утворених вiдповiдно до законiв України вiйськових формувань (Служби безпеки України, Державної служби спецiального зв’язку та захисту iнформацiї України, Нацiональної гвардiї України, Державної прикордонної служби України, Управлiння державної охорони України, Державної спецiальної служби транспорту), правоохоронних органiв спецiального призначення, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Нацiональної полiцiї України, розвiдувальних органiв України, задiяних до здiйснення заходiв iз забезпечення нацiональної безпеки й оборони, вiдсiчi та стримування збройної агресiї Росiйської Федерацiї у Донецькiй i Луганськiй областях, що здiйснює Генеральний штаб Збройних Сил України. 
     Нагадуємо Президентовi України Володимировi Зеленському про те, що цiлями державної полiтики iз забезпечення державного суверенiтету України на тимчасово окупованих територiях у Донецькiй i Луганськiй областях є звiльнення тимчасово окупованих територiй у Донецькiй i Луганськiй областях i вiдновлення на цих територiях конституцiйного ладу.
    Наголошуємо, що факт остаточного виведення та повної вiдсутностi всiх збройних формувань Росiйської Федерацiї у Донецькiй i Луганськiй областях у порядку, визначеному Законом України «Про особливостi державної полiтики iз забезпечення державного суверенiтету України на тимчасово окупованих територiях у Донецькiй та Луганськiй областях», встановлюється Мiнiстром оборони України i Мiнiстром внутрiшнiх справ України шляхом спiльного подання Президентовi України, який виключно на цiй пiдставi приймає вiдповiдне рiшення.  
Лише в такому порядку може стартувати завершення заходiв iз забезпечення нацiональної безпеки й оборони, вiдсiчi та стримування збройної агресiї Росiйської Федерацiї в Донецькiй i Луганськiй областях, визначене окремими рiшеннями Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України.
Пiдкреслюємо, що втручання будь-яких осiб, незалежно вiд посади,  у тому числi учасникiв рiзних тристороннiх контактних груп, Мiнiстра зовнiшнiх справ України, керiвникiв Офiсу Президента України, в управлiння заходами iз забезпечення нацiональної безпеки й оборони, вiдсiчi та стримування збройної агресiї Росiйської Федерацiї у Донецькiй i Луганськiй областях не допускається.
Проанонсований 01.10.2019 року Президентом України Володимиром Зеленським приклад успiшного вiдведення вiйськ на дiлянцi фактичної лiнiї розмежування сторiн, що проходить в околицях Станицi-Луганської Луганської областi, не вiдповiдає дiйсностi, оскiльки представники окупацiйної адмiнiстрацiї Росiйської Федерацiї не виконали жодних вимог тристоронньої контактної групи, а життя та безпека жителiв вказаного населеного пункту перебувають пiд серйозною загрозою.
Закликаємо Президента України, Мiнiстра оборони України, начальника Генерального штабу Збройних Сил України захищати невiддiльне суверенне право України на вiдновлення та збереження її територiальної цiлiсностi в межах мiжнародно визнаного державного кордону, включаючи територiю Автономної Республiки Крим i мiста Севастополя.


Прийняте на черговiй сесiї 
Сокальської мiської ради 
                                                                             сьомого скликання
                                                                                     вiд 11.10.2019№ 790






ЗАТВЕРДЖЕНО
рiшення сесiї
Сокальської  мiської ради
 вiд 11.10.2019№ 790

ЗВЕРНЕННЯ
Сокальської мiської ради щодо запровадження ринку землі в Україні



Сьогодні Україна стоїть перед вибором , який може кардинально змінити долю нашого народу, українського села і всієї країни. Від дій і рішень залежить майбутнє країни - стане вона руїною і новим джерелом дестабілізації в Європі чи вийде на шлях сталого розвитку і процвітання.
Всім нам, належить зробити свій вибір між поспішним відкриттям ринку земель сільськогосподарського призначення і комплексною земельною реформою. Ми обираємо друге - ґрунтовну реформу, якої Україна чекає вже 28 років.
Спроби започаткувати розпродаж землі мають місце на фоні недосконалого законодавства та численних неврегульованих питань, пов’язаних із земельними відносинами. С низка проблем, які роблять відкриття ринку землі в теперішні умовах вкрай небезпечним.
Сьогодні відсутні ринкові механізми, які повинні допомогти у формуванні ціни на землю. Відсутні механізми, програми цільового кредитування національного українського сільськогосподарського товаровиробника, зокрема, і малих фермерських господарств, що ставить сільського господаря у неможливість конкуренції перед агрохолдингами та корпораціями, що мають можливість користуватися залученими іноземними інвестиціями.
Зрозуміло, що за умов відсутності захисту власності та інвестицій, а також гострого дефіциту грошових активів, зокрема, й у вигляді кредитних ресурсів, єдине, до чого призведе право на продаж землі - це скуповування земельних паїв великими агрохолдингами, корпораціями та особами, які не завжди в законний спосіб заволоділи значними фінансовими ресурсами і готові купляти права на землю для отримання доходів від власності на цю землю (рента).
За умов бойових дій на сході України при відкритті ринку землі є ризик втрати територій. Також хочемо зауважити, що сьогодні не можуть реалізувати своє право учасники АТО / ООС, яким держава гарантувала отримання земельних ділянок в рамках безоплатної приватизації, не говорячи про
дотримання умови Конституції, де кожен громадянин України має право на земельну ділянку.
Форсуючи впровадження ринку, ви дієте проти волі народу! Поспішна реформа, не підтримана суспільством, не матиме успіху й остаточно підірве довіру людей до влади, що загрожує новим соціально - політичним потрясінням.
Прибічники вільного продажу землі сільськогосподарського призначення нібито відстоюють ринкові цінності та право селян розпоряджатись власним майном. Проте, ці аргументи не можуть замаскувати справжніх намірів поборників «ринку землі» - скупити за безцінь родючі чорноземи та перетворити селян на кріпаків.
Земля є найбільшим надбанням українців.
Закликаємо зупинити спроби постійного запровадження ринку землі сільськогосподарського призначення, яка приведе до дестабілізації аграрного сектору, задасть непоправної шкоди українській економіці, що, в свою чергу, дестабілізує соціально-економічну ситуацію в державі.
При прийняті рішень про впровадження ринку землі необхідно врахувати що:
•    Питання ринку землі не може впроваджуватись без широкого обговорення громадськості та фахівців.
•    Поспішність у розгляді питання ринку землі може привести до помилок.
•    Перед впровадженням ринку землі потрібно провести інвентаризацію та відлагодити роботу Держгеокадастру.
•    Перед впровадженням ринку землі необхідно провести реальну грошову оцінку та встановити мінімальну вартість.
•    Потрібно встановити запобіжники для недопущення купівлі землі за кошти отримані незаконним шляхом.
•    Ринок землі повинен стимулювати підтримку сільського господарства та розвиток фермерства.
•    Необхідно забезпечити запобіжники для унеможливлення демпінгування вартості землі.
•    Передбачити продаж землі виключно громадянам України фізичним- особам.
•    Заборонити продаж землі іноземним громадянам та нерезидентам.
•    Заборонити продаж землі юридичним особам.
•    Встановити граничні обмеження продажу одному суб'єкту.

    Ми глибоко переконані, що земля має бути ресурсом розвитку всієї країни, а не об’єктом наживи для «обраних» !

    Прийняте на черговiй сесiї 
Сокальської мiської ради 
                                                                             сьомого скликання
                                                                                     вiд 11.10.2019№ 790